ninapicsi

Alla inlägg under november 2012

.

Av Nina - 30 november 2012 13:17

You´re very loveable, darling

Av Nina - 27 november 2012 10:58

Hela tiden gör vi val. Omedvetet eller medvetet. Ibland ogenomtänkta och dumvristiga sådana. 

 

Kanske var jag egoistiskt, kanske inte. Förhoppningsvis gjorde jag det rätta och slipper ångra mig. Det får framtiden utvisa. Men hoppas, hoppas verkligen att jag slipper ångra mitt val. Skulle aldrig kunna förlåta mig, om det är för sent.

Av Nina - 21 november 2012 11:11

 

(Lågupplöst mobil-bild, i know)

 

Haft möte idag. Blir nog bra det här. Halvtid, det lite roligare, mindre press. Ska nog funka detta!

Av Nina - 19 november 2012 11:24

 

Trött, hängig och hela kroppen värker. Ingen ork alls. Att gå till bussen, ett projekt i sig. Benen släpade efter, ville inte lyfta sig, ögonen ljuskänsliga och frusen inifrån. Äntligen hemma, iklädd en onepiece, dragit för gardinerna. Lägenheten är mörklagt. Ska tända ljus och tycka synd om mig själv nu. Så himla ynklig. 

Av Nina - 15 november 2012 22:06

 

Det var längesen jag fotograferade sist. Tog några meningslösa bilder igår, så tänkte lägga ut resultatet.

 

Hej hå!

Mat

Av Nina - 15 november 2012 16:18

Lagar för första gånger riktig mat till mig själv, som inte är pyttipanna. Kassler och potatis med Bea-sås. Dammsugit har jag också hunnit med och om en och en halvtimme kommer farmor och Hasse över på besök. 


Känner mig nästan som en riktig kvinna...

Av Nina - 15 november 2012 12:36

Behöver en paus från allt och alla. Klarar mig bäst ensam. Detta funkar inte.

Av Nina - 14 november 2012 10:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards