ninapicsi

Alla inlägg under januari 2012

Av Nina - 31 januari 2012 13:13

         

Sitter på Estetisk kommunikation och ska precis börja teckna på en serie. Funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem. Blir nog att isolera mig på rummet och kolla på "Livet blir bättre" och "L-word". En riktigt slappardag. Ska bli skönt. Får dock lite ångest när jag tänker tanken på att inte vara i full gång hela tiden. Usch! Vill inte, vill inte. Kanske ringa Leyla och höra om jag kan åka dit först. Vi får se. Nu ska jag göra skolarbetet i alla fall. Caio!

Av Nina - 27 januari 2012 14:50

 

Snart är det dags igen! Boka tid nästa vecka. Yeah!  



Headick for real.. 



Av Nina - 26 januari 2012 20:10

Älskar denna bild! Skulle kunna sätta upp den i en stor ram och ha på väggen.


Nej tillbaka till allvaret. Jag och mor år på kinarestaurang idag. Skulle träna idag men mår illa. Hate chinafood. Nej inte riktigt, men jag hatar att må illa. Glömde också nyss bort maten i ugnen. Fick lite panik... Som tur var den inte klar. Nu ska jag fortsätta att deppa och må illa till L-word och dräggla över den snyggaste kvinnan i mitt liv. I'm in love and she can't hurt me. Höhöhö.   

Av Nina - 23 januari 2012 09:08

SKJUUUUUUUUUUUUUUT MIG!

Av Nina - 22 januari 2012 16:30

 

Massan är stor. Det är knökfullt i min lilla påse. Min påse, mitt hjärta och själ. Samtidigt som jag hällt ut allt innehåll.

Det är för mycket nu. Det tär på min kropp och hälsa. Isolerar mig och äter. Äter, äter, äter. Motionerar inte, fast det är det ända jag borde göra. Struntar i träningarna fast jag behöver dem. Gråter fast jag borde le. Jag lyssnar på lugn och deppig musik trots att det är det fartfyllda glada jag borde lyssna på.

Jag tar in det du säger men släpper ut det lika fort. Jag hör men lyssnar inte. Slå mig och du får ingen reaktion. Såra mig och ingenting kommer att förändras. Jag står här, ensam i savannen och kollar ut över fältet. Ett slagfält som inte kan komma nära mig, skada mig eller kontrollera mig.

Jag springer. Det går fort. Ingenting kan stoppa mig. Inte du, inte jag. Ingen.

Varför är ni inte vrak? Vrak som jag. Tom på känslor, eller helt proppfull. Söndergråtna och jävliga. Idioter och skitstövlar. 


Av Nina - 18 januari 2012 08:07


Jag har inte en aning om vad jag ska skriva! Nu står det still. 

Snart bär jag av mot tåget. Det skriver jag. Ciao!

Av Nina - 17 januari 2012 11:20

Sitter i skolan och gör absolut ingenting. Uppgiften är jag färdig så i en och en halvtimme har jag surfat på internet. Känns bra.... Men snart är det lunch. Underbart!   


I hörlurarna pumpas 4 Non Blondes. Ni har väl hört dem? Awesome!

Efter skolan blir det en intervju av P4 Västmanland. Inte direktsändning tack och lov. Vad handlar då denna intervju om? Jo hbt-personer. Jag och Betty ska vara med och intervjuas som det ända lesbiska paret. Blir nog bra! 


Måste erkänna att jag känner mig lite trött i rumpan efter att ha suttit still i tre timmar med bara en liten rast i mitten. Jaja, sånt är livet. 


Puss och kram!

Av Nina - 16 januari 2012 10:55

Känner mig tom. Tom på luft, tilltro och kärlek. Ingenting att ge längre. Allt förändras i en sån hög fart. Jag hänger inte med längre. Gråten sitter i halsen och är på väg upp vilken sekund som helst. Vet inte vad jag ska ta mig till. Hur jag än bär mig åt sårar jag någon annan eller mig själv. Allt som görs blir fel och slutar i katastof. 

    Vintern är här och jag förbereder mig för våren. Våren som gör allt värre. Nu rasar jag och det går snabbt. Riktigt jävla snabbt och jag har tappat kontrollen. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards