ninapicsi

Alla inlägg under september 2012

Av Nina - 29 september 2012 16:27

 

Så jäääävla glad! 


Flytt till egen lägenhet, nästa vecka. Élena på tåget på väg hit. Pengar. Nu är det dags att klippa navelsträngen, mellan mig och mamma. Hon gillar dock inte tanken... Vi får väl se hur det slutar!

 

Livet leker. Bahrompompom!

Av Nina - 26 september 2012 11:42

Irritation, frustration, nedstämdhet, trötthet, aggression. 

Jag... 



Av Nina - 25 september 2012 16:14

Allt känns overkligt. En helt ny värld har öppnats. En värld, jag aldrig stött på tidigare. En värld, jag inte ville in i. Men nu är jag där, och jag stannar. Jag går ingenstans och viker  inte undan. Under hela tiden, står jag vid sidan om, bredvid dig.

<3

Av Nina - 18 september 2012 20:14

 

Saknar min tjej, så det gör ont i hela kroppen. Så ensamt och tyst, utan henne. Ingen att pussa efter skolan, Hasse på fel sida av bordet, när det helt plötsligt fattas en person. Varken tid eller pengat, att åka upp till henne för. 


Tack och lov för filmmyset i soffan med mamma och Hasse ikväll. Få något annat att tänka på. 


Nej, nu ska jag gråta en skvätt och tycka synd om mig själv. 

Puss på er!

Av Nina - 15 september 2012 18:28

 

Av Nina - 5 september 2012 10:48

När jag tänker på allt som händer, kryper det långsamt fram. Kroppen för tung för att bära. Vill sjunka in i sängen och sova länge. Men då vet jag, att när jag vaknar upp, kommer det komma igen. Somna och inte vakna, förens allt är över.

 

Det känns i magen och flyter sedan upp till bröstet. Där förster det sig. Släpas hellre naken, bakom en lastbil på asfalterad väg. Vill bara spy upp skiten. Då känns det bättre, att få det ur kroppen, ut i intet. Bort med skiten. Långt, långt bort. 

Av Nina - 2 september 2012 17:32

 

Saknar henne så sjukt mycket! Längtar tills hon kommer hit igen, min flicka. Vill ha henne här nu nu nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards