ninapicsi

Alla inlägg under maj 2013

Av Nina - 28 maj 2013 10:11

  

Denna helg har varit en mysig och motionsrik helg. Har fiskat, köpt blommor åt mamma, planterat blommor, cyklat och köpt blommot till mig, cyklat tillbaka med världens tattarlast, planterat blommor. Kommit på att det fattas lite grejer, cyklat tillbaka och köpt mer, för att sedan fortsätta platera. Gått hem till mamma, firat morsdag och gått hem igen, fortsätta plantera. Sådär har hela helgen varit. Fram och tillbaka hela tiden. En bil hade inte suttit helt fel!

 

Har äntligen planerat mitt Göteborgs-resa! Det var lite på tiden, kan jag tycka, men i sommar sker det.

 

Nu väntar ett läkarbesök och sen tvättstuga. Hej hopp! 


Av Nina - 24 maj 2013 19:27

Helt plötsligt såg jag ditt namn och det skär i hela mig. Allting spolas upp igen och jag känner smärtan innuti mig.

.

Av Nina - 21 maj 2013 17:39

 

Sätter i hörlurarna och på med musiken. Blundar och följer med på den finaste resa, jag någonsin rest. Känner pirret i magen och jag är lycklig. Vill bevara denna känsla dygnet runt. Med den kan vi skriva historia. 

Av Nina - 18 maj 2013 14:21

Dags att lära att acceptera mig själv, känslor och tankar. Allts snurrar och jag är osäker. Vågar inte ta steget ut. Tillbaka kanske rättare sagt. Jag får ingen ordning på allt inom mig. Dags att hoppa ner i ett fack. Men vilket är det rätta? Vart finner jag svaret om inte inom mig själv? Dags att börja acceptera mig själv först, för att sedan förstå.


Av Nina - 8 maj 2013 18:23

       

Av Nina - 1 maj 2013 17:50

  Blev väckt av Olivias smaskande vid mitt öra och kaffe på sängen. No complains here! Efter en sväng på stan och Spicy Hot, känns sängen rätt lockande. 

Ovido - Quiz & Flashcards