ninapicsi

Alla inlägg under april 2013

.

Av Nina - 23 april 2013 11:02

Vägrar se tillbaka idag. Vill inte bli påmind. 

k-aleid0scope:x

Ser framåt och längtar till sommaren. 

passare:18270009 by skorobulatova on Flickr.

Ler åt det jag klarat.

 

 

Av Nina - 22 april 2013 09:40

.

Av Nina - 18 april 2013 08:32

Mina inre demoner jagar mig, kommer ifatt. Försöker springa ifrån, men det går inte. Detta kan jag inte glömma, komma bort ifrån. Jag kan inte springa ifrån mig själv, mina minnen. Dofter, bilder, röster och känslor, allt spökar inom. I mitt huvud skriker jag, så högt. Gråter, slåss och sparkar mot mina fiender. Mina fiender som är mig själv, mitt förflutna. Vill fly detta, men misslyckas.

Av Nina - 17 april 2013 09:43

 

Hade skolmöte igår. Måste plugga Engelska eftersom jag blev klar med matten. Kan ju trots allt inte bara sitta och rulla tummarna. Och blir jag färdig med Engelska, blir jag tvungen att plugga något annat, trots att det inte finns någon som helst chans att jag får betyg i kursen. Men det behöver jag inte oroa mig för. Engelskan blir inte färdig, eftersom halva mitt arbete nyss försvann från datorn. Det betyder alltså att jag måste läsa om short storyn och skriva om skiten, vilket jag vägrar, då det var det tråkigaste läsningen jag någonsin varit med om. Men det går väl inte skolan med på, att jag inte gör någonting alls. Nej nej nej! Och till råga på det, har jag ont i halsen. Vilket inte alls är bra, då jag ska träna idag. 

 

Jag som för en halvtimme sen, var på jättebra humör. Det försvann...   

Av Nina - 14 april 2013 13:09

 

Det går bra nu! Är säkrad sommarjobb, har (äntligen) blivit klar med mattekursen, den preliminära intagningen är till min fördel, köpt gymkort och lider av träningsvärken from hell idag. Det bästa av allt, jag mår bra! Det känns bra nu.

Av Nina - 2 april 2013 19:34

Varit hos lilla mormor idag. Alltid lika trevligt och uppskattat! Sen en sväng på stan med Denise och Elin.

 

Sitter nu och kollar på Djurakuten. Var en jättesöt Nymfparakit med! Får åter lite hopp om mina små filurer, som dessutom kvittrade så fort han på tv:n lät. Så söta!

Ovido - Quiz & Flashcards