ninapicsi

Alla inlägg under april 2012

Av Nina - 30 april 2012 13:01

 

Okej, nu är jag stressad. Packat smink, plånbok, cigg.. Tandborste och kam var det ja! Ska snart gå till tåget och åka till Västerås. Eller... om en halvtimme går jag hemifrån. Nu är det mycket och mitt hjärta slår i 120. Tack och hej!

Av Nina - 29 april 2012 22:51

   

Är så himla baksugen. Mest av allt sugen på choklad. Tänk er någon mastig chokladtryffel som smälter i munnen. Mmm. Nej nu börjar det kurra i magen. Dags att tänka på annat. 

Av Nina - 29 april 2012 13:33

 

Ett litet hål. Vad för hål? Ett att titta ut genom och se världen rusa förbi, eller att bryta upp och springa ifatt? 

Av Nina - 28 april 2012 11:18

 

En liten bild på mig och Felix. Har dock tänkt på en sak.. När jag har bilden uppe i bildvisaren eller i photoshop ser färgerna anorlunda ut. Någon som vet varför? Vilken är den "riktiga" färgen? 


Hehe lyssnar på radio. Låten började hacka som när man spelar en cd-skiva. Haha fail. Nu ska jag traska iväg till tåget och träffa Chokko litegrann innan det är dags för jobb. 


Ha en trevlig dag, och pallra er ut i solen nu! :)


PS: var tvungen att förstora texten till den ovan. Tänkte att det kanske är lite svårt och läsa vad som står. Jag såg iaf ingenting utan glasögonen på. Jobbigt... 

Av Nina - 27 april 2012 20:23

   

Här har ni en bild när jag avfärgat håret och sen färgat det rött. Den sista bilden är hemsk, men nu ser ni håret i alla fall. Blev inte nöjd eftersom det blev för ljus knallröd färg. Ska färga det i en mörkare nyans i helgen.


Precis kommer hem från jobbet. Blir en lugn och skön myskväll hemma bara. Vad ska ni göra i helgen och på Valborg? :-)

Av Nina - 25 april 2012 17:47

 

Sitter med avfärgning i skallen. 10-20 min kvar tills jag ska i med resten. Kommer vara gul/orangehårig imorgon. Får gömma det i en mössa tills jag åker till Felix i Uppsala och färgar det i en vettigare färg. Vill ni veta vad det blir för färg får ni se till att besöka bloggen. Tralala. Men om ni ser mig imorgon, skratta inte. Deal?

Av Nina - 24 april 2012 13:12

   

Den första bilden är helt oredigerad och den andra målade jag lite på. Fint tidsfördriv. 


Nej nu kan det ta och bli valborg, tycker jag!

Av Nina - 23 april 2012 19:43

Idag har jag äntligen tagit tag i rummet. Damsugig, dammat och röjt bort lite skit. Det behövdes kan jag säga. När Kerstin hörde att jag skulle städa, kom hon fram och kände om jag var varm om pannan och frågade om jag blivit allvarligt sjuk. Ni kan ju tänka er då hur ofta jag städar mitt rum. 


Snart kommer Lisa & Frida förbi över en kopp kaffe. Var sjukt längesen jag träffade Lisa nu. Ska bli riktigt trevligt! Oj, nu är de här. Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards