ninapicsi

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Nina - 6 april 2012 22:03

Matvraket har tappat matlusten. Totalisolerat mig idag. Åt inte på 9 timmar och då tog jag någon tugga av maten. Det var lax dessutom. Jag älskar lax! Men har ingen matlust, alls. Nu sitter jag här i min säng, som jag gjort hela dagen och är hungrig men fortfarande inte sugen på något. Är pigg, så kan inte sova bort det. Det är inte min dag idag. Nej, nu ska jag klura på en lösning till mitt jättestora problem här i livet. Huge!! Eller? Snark, knak snyft.    

Av Nina - 6 april 2012 15:37

 

Vad gjorde jag? Slängde bort allt jag var stolt över för lite jövla känslor. Jag tvivlade nu. Men det ska gudarna veta, nu tvivlar jag mer och mer. Vet inte alls vad jag vill längre, och det driver mig till vansinne. I all tvekan finns också sorg. Helt plötsligt känner jag mig tom på känslor och jag bryter ihop. Varför?`Varför? Varför?!

Ovido - Quiz & Flashcards