ninapicsi

Alla inlägg under december 2011

Av Nina - 30 december 2011 14:22

En mysket gammal bild på mig och Toni.


Helt plötsligt plockar jag upp mobilen, skriver till Toni att jag snart kommer ringa, så hon svarar då. Får nämligen inget svar om hon inte är förberedd. Om en halvtimme går bussen mot Bålsta. Den bussen kommer jag sitta på, så ni vet. Hejsvejs!  

Av Nina - 30 december 2011 12:53


Gammal bild, har inte rött hår längre.
 

Idag känns som en trevlig fixardag. Är på sjukt bra humör. Solen skiner och jag tog mig tid att piffa upp mig lite mer än vanligt. Snart ska jag upp på vinden (usch!) och hämta klackskorna till nyår. Detta är förresten första året jag införskaffar mig helt nya festkläder till nyårsafton. Hoppas det blir en trevlig kväll/natt! Längtar redan, speciellt eftersom Nathalie kommer till Västerås och firar med oss. 




C
hecklista:

  • Duscha [CHECK]
  • Sminka sig [CHECK]
  • Fixa håret [ORKAR INTE]
  • Klä mig normalt [OM ETT TAG KANSKE]

Hoppas ni är på lika bra humör som jag och får en riktigt trevlig dag. Kärlek till er!

Ut!

Av Nina - 29 december 2011 23:36

Helt plötsligt ringer Romana halv 12 på kvällen. Ut och ha kul istället för att nörda vid datorn. Nu sitter de i bilden från Bålsta mot Enköping. På samma gång får jag kattburen hon lånat av mig. Två flugor i en smäll. Lite spontant sådär.   

Av Nina - 29 december 2011 20:43

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade. För längesen för nu står det helt still i skallen! Hur gör man, vad skriver man? Nästan lite larvigt....


Har varit hos älskling hela veckan., åkt till Fairbanks på middag i Hallstahammar, träffat Hanna, Chokko och Leyla. Något mer? Dåligt minne. 


Ingen inspiration till att skriva något nu. Ciao!

Av Nina - 25 december 2011 19:47

   

Det här är vad jag kallar juligt! Julfotogafering i studion med grabbarna  

Av Nina - 23 december 2011 21:24

Efter julfirande hos farmor med pappa, ligger jag nu i pappas soffa redo för en djup natts sömn. I morgon firas julafton hemma hos älskling med hennes familj. På juldagen är jag hemma med familjen i Enköping och sen tillbaka till Betty igen. ett himla åkande men trevligt på mellanlandningarna ska det bli! God natt på er!

Av Nina - 23 december 2011 15:43

Nej jag är inte aktiv på bloggen nu.


Det är juletid och massa annat i tankarna.


Far och fläng åt alla håll och kanter.




Hejsvejs och God jul på er!

Av Nina - 19 december 2011 09:21

 

Efter en manipulation. Lite kul...Hehe... 

Ovido - Quiz & Flashcards