ninapicsi

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Nina - 6 december 2011 13:32

Det närmar sig jul, alltså betyder det julstädning för Ninas rum. Mitt rum blev hälften så stort igår när jag flyttade in en till säng på rummet, så jag nu har en dubbelsäng. Konstaterade att min lilla säng inna var för liten för både mig och Betty att sova i. Hade en sån tur att när vi kom hem hade redan Kerstin och Christer flyttat in den andra sängen och ställt dem på bästa möjliga sätt. Jag som förberett mig på ett styrkepass när jag kommit hem, men då slapp man ju det.


Julen hänger fortfarande lite löst för min del. Vet inte riktigt hur jag kommer fira den men antagligen är jag med pappa, farmor och Hasse den 23:e. Den 24:e är jag hemma med familjen i Enköping och åker nog till Betty på kvällen och firar jul där den 25:e med hennes familj. Förhoppningsvis får jag tid i mellandagarna att åka förbi farfarm en sväng också. Blir nog en bra jul!

Hur ska ni fira julen?   

Ovido - Quiz & Flashcards