ninapicsi

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Nina - 11 december 2011 22:26

 

Léon





 

Juni









Har umgåts med mina små gosegrisar idag och det har varit helt underbart!

     Det bakats pepparkakshus och julknäckebröd. Hoppas bara det blev gott.... Har inte hunnit smaka ännu nämligen, men det blev det säkert. Har varit med Per Markus också. Det var längesen och väldigt trevligt får jag lov att säga. 
     Nej nu ska jag sova. Har förresten blivit fökyld. Kul med en flickvän som smittar ner en lagom till jul och allt och sen ska man dit imorn igen och blir ännu mer sjuk. Logiskt va?




Natti natti! 










Av Nina - 11 december 2011 14:55

   

Vaknade vid sju i morse av att Therece skulle till bussen. Så snäll som jag är så låg jag kvar i sängen och lät henne gå upp ensam. Sov vidare till 12 och trallade upp då. Mer julbak i huset! Har redigerat lite bilder, fotograferat Juni och Léon, umgåts lite med Jossan, Linda och Kerstin. Nu ska jag iväg till Per Markus. För säkerhetsskull tar jag med mig kameran.

Kraaaaaaaam!

Ovido - Quiz & Flashcards