ninapicsi

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nina - 30 oktober 2012 13:51

Vad gör man, när man känner för att bara lägga sig ner och gråta, helt utan anledning?

Av Nina - 29 oktober 2012 12:34

 

It's not even hard this time. I just go with the fucking flow.

Av Nina - 28 oktober 2012 16:31

 

Så snurrigt just nu. Vad kan jag påverka och vad kan jag inte? Måste välja bort, det som kräver allt för mycket energi och kraft av mig. Precis vad jag gjort och nu viker jag mig inte igen.

Av Nina - 25 oktober 2012 19:29

 

Dags för en förändring, ett nytt levnadssätt. Ett bättre. So here we go!

Av Nina - 23 oktober 2012 10:08

 

"Du håller på att inse att inte någonting varar för evigt. Var uppmärksam på förändringar i din omgivning och när det handlar om andra människors uppträdande. Gör inte någonting utan att först noga övverväga vilka konsekvenser det kan komma att få."

 


Men tack för den upplysningen då! Har ju inte bara gått och övervägt något, som stämmer in väldigt bra på texten i några dagar nu. Horoskopet kunde inte gett mig något mer att gå på kanske? Nej, nu ska det velas lite mer istället!

Av Nina - 21 oktober 2012 12:14

 

Hjälpte Sassa med affischen till Rockmässan igår. Detta blev slutresultatet :)


Idag blir det sushi-time och planera musikvideon, som ska spelas in imorgon också. Att urskilja jobb från fritid börjar blir ganska omöjligt, känner jag...


Ciao!

Av Nina - 17 oktober 2012 13:38

Tappar greppet om allt. Vet inte vad jag håller på med längre. Sjunker bara djupare och djupare, för varje dag som går. Nina finns inte längre, bara en jävla avbild av mig själv. Försvinner sakta med säkert. Crap.

Av Nina - 17 oktober 2012 09:42

 

Känner mig helt missanpassad och vill fly hela situationen. Kunde inte bry mig mindre egentligen. Ta mig tillbaka till denna fina stund istället.

Ovido - Quiz & Flashcards