ninapicsi

Alla inlägg under oktober 2012

-

Av Nina - 4 oktober 2012 19:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nina - 3 oktober 2012 11:04

 

Hittade mina glasögon här om dagen. Lycka! Underlättar ju....


Jävla dator att hacka när jag skriver då. Ger upp!

Av Nina - 1 oktober 2012 09:28

 

Hjärnan går på högvarv. Vad måste köpas in till lägenheten, när ska jag hämta mina saker i Enköping, 100 andra tankar och så kommer det en till. Skallen hade inte redan fullt då? Nej nej, inte alls. Utan vi tar in lite mer bara, skapar lite kaos och Ninas skalle exploderar. Låter väl bra? 


Har förresten tänkt på det här bussåkandet, jag utsätts för varje dag. Vart i bussen ska man sätta sig? Längre bak i bussen, och få stå ut med alla ungdommar som härjar hej vilt. Eller längre fram, och en gammal pratglad tant, sätter sig bredvid en och pratar om väder och vind. Vilket väljer man? När man är trött och inte pratglad, helst vill sitta helt ensam på bussen och utrota varenda människa under 25. 

-

Av Nina - 1 oktober 2012 09:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards