ninapicsi

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Nina - 10 oktober 2012 09:52

Skulle planera en musikvideo igår. Sitter där med läraren och frågar hur detaljerad musikvideon ska vara. Det svar jag fick, var för detaljerat för min del, så klart. Så där sitter jag och diskuterar och diskuterar med läraren. Jag fortsätter envisas med att en för detaljerad planering av min musikvideo inte är en bra idé. Måste köra på känsla. Han vill ha den mer detaljerad än jag, så vi går lite halvvägs var. När jag sen skickade in planeringen får jag till svar "Ok, det får räcka. Hoppas du får en bra inspelning". Jag måste vara en jättejobbig elev som gör lite som jag vill.. Men på riktigt, inte kan jag sitta och planera vad som ska hända i videon, när allt den handlar om är lycka. Då filmar jag så klart när det är lycka och folk är avslappnade. Inte tänker jag stå och beordra folk hur de ska röra sig eller bete sig, när allt de ska göra, är att vara glada. Tycker det är lite kul, att lärarna inte orkar envisas och stå fast vid sin tanke, när jag börjar sätta mig emot. Lite väl viljestark kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards