ninapicsi

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Nina - 1 december 2011 21:51


Ett ljus som lyser upp din väg. Ett vackert ljus som strålar ut värme och trygghet. Vad eller vem utstrålar det skenet till dig?  

Av Nina - 1 december 2011 10:21

     

Mina kära syskon. Vad hade jag gjort utan dem? De som alltid kommer med goda råd och lösningar. Vill bara säga att jag älskar mina syskon oerhört mycket och att de är dem som betyder allra mest för mig.


Men nu till årstiden vi ska låtas leva i. Är det verkligen vinter nu? Vadå plusgrader och regn i stället för snö? För min del kan snön komma den.....15:e December. Lagom innan julen och allting. Sen kan den förvinna i slutet av Januari, så får vi en långt och härligt vår/sommar. Det låter väl bra? Klart det gör! 


Puss och kram! 


Ovido - Quiz & Flashcards