ninapicsi

Alla inlägg under januari 2013

.

Av Nina - 11 januari 2013 12:12

När ångesten kryper sig på. Försöker tänka bort det, fokusera på det bra. Till vilken nytta då, när det ändå inte fungerar? Tar ett piller, för att bromsa in. Den fortsätter, blir starkare. Ta ett piller till och riskera att bli seg, trött och avslappnad, kanske för avslappnad? Nej. Vill krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och sluta existera för ett tag. Får inte det heller. Tvingas vara mer medveten än rekommenderat. Fan. 

.

Av Nina - 10 januari 2013 21:17

 

Situationen börjar bli ohållbar. Måste göra något. Fortsätter vara sjukskriven på halvtid. Betyder att de 50% jag är i skolan, består av panikångest. De resterande 50% består av dötid. Måste fördriva tiden. Göra något, något jag känner för. Tagit ett steg framåt nu. Bara hoppas det går vägen. Skulle betyda så mycket. Ha något att göra, utvecklas, pyssla med något jag brinner för. Verkar bli av, men avvaktar med att avslöja något. 

 

Keep your eyes open. 

.

Av Nina - 1 januari 2013 18:07

Tumblr_mb5l3bgoj51qcvjc8o1_500_large

När man bara vill försvinna för ett tag.

Av Nina - 1 januari 2013 15:59

   

Hade en händelserik nyårsafton, kan man säga ja... Flatdrama, som vanligt. Jag, Sassa och Mimmi hade det iaf trevligt när vi kom hem vid 2 på natten. Bada mitt i natten och ramla i badkaret. Bra där Nina! Så typiskt mig. Det nyå året började fint iaf.

 

Nu väntas den sista middagen, innan Sassa åker hem. T.om efterrätt och grejer. Inte mig emot! 

Ovido - Quiz & Flashcards