ninapicsi

Alla inlägg under maj 2012

Av Nina - 13 maj 2012 19:12

 

Ligger nedbäddad i sängen. Fryser, så lindar in mig i täcket. Sätter mig upp, huvudet känns tungt och jag vill lägga mig ned igen. Ställer mig upp och känner hur det bultar i huvudet. Går ut på gatan, ser grannarna i shorts och t-shirt. Där sitter jag, på trotoarkanten, i byxor & tjocktröja, fortfarande frussen. Halsen gör ont, halsmandlarna är uppsvullna och näsan är täppt. Går in igen och klär av mig de varma plaggen. Tar ett glas vatten och sätter mig i sängen. Börjar svettas, så sliter bort täcket. Nu brinner jag upp. 

Av Nina - 12 maj 2012 14:41

   

Är hemma hos min pudding! Saknat henne som in i norden, ska ni veta. Sitter och kollar på gamla bilder, på hennes dator och hittade dessa. Vackert! På den första bilden, fixade jag till henne inför en temadag och på den andra, är vi bara kärleksfulla. Hehe. 

Av Nina - 11 maj 2012 17:14

 

Förberett maten, letat efter mobilladdaren och suttit vid datorn. T.om pratat med farmor i telefon. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig, så jag sen kan tralla över till brorsan på filmkväll. Ska bli trevligt, då jag inte umgåtts så mycket med honom, under de senatse månaderna. Well well. Hoppas ni alla får en supertrevlig fredagskväll!

Av Nina - 9 maj 2012 23:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nina - 8 maj 2012 15:24

Mitt tidsfördriv i skolan. Klagar inte!      

Av Nina - 8 maj 2012 11:24

 

Det går upp och ned. Är full med känslor som svämmar över. Det går inte åt vänster eller höger. Det är överallt. Måste kategorisera in allt, så jag får någon ordning. Men det är bra nu. Lite mycket bara. Mycket som händer och mycket att hålla koll på. Vill åka iväg. Bara försvinna från vardagen ett tag. Sätta mig på ett tåg, en färga, och bara åka. Långt långt bort. Jag skulle ta med mig dig. Du är den enda. 

Av Nina - 7 maj 2012 10:45

 

Kommer till skolan vid 10. 2 timmar i skolan och göra lite vad man vill. Slutar 12. Har fri tid i eftermiddag då jag ska planera en fotouppgift. Sååå, idag tar vi det lugnt. Laddar lite i soffan med Julia och Martina, lunch sen och träffa Denise en stund. Sen bara hem och umgås med min syster och lilla Juni. Komma ihåg att planera fotouppgiften också. Det här blev en liten anteckning, i stället för blogginlägg. Jaja. Vad ska man göra.

Av Nina - 7 maj 2012 08:47

Var ute med Julia, Denise och Emelie igår, och självklart fick kameran följa med. The result!  

Ovido - Quiz & Flashcards