ninapicsi

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Nina - 11 mars 2012 20:25

 

I förra veckan var jag på arbetsintervju. Jag trodde att jag hade gjort någotlunda bra ifrån mig, men chefen/projektledaren ville tänka på saken, pga mig ålder osv. Skit också, tänkte jag. Sen några dagar senare får jag ett sms där han frågar om jag kan komma in dagen därpå och provjobba. Detta var alltså igår. Så jag provjobbade alltså igår och fick jobbet! För er som inte vet, så är det ett telefonförsäljlarjobb för Positiv Pension.Har lärt mig sjukt mycket på bara två dagar! Usch, första samtalet var så sjukt nervöst. Först fick jag sitta och lyssna i hörlurar när Elias ringde. Sen helt plötsligt skulle jag ringa själv! Nerverna satt då utanför kroppen. Men jag kom snabbt in i det och sålde två under provjobbsdagen. Inte helt dåligt.


Nu längtar jag bara till på Onsdag/Torsdag då jag åker upp till Idre med Kerstin, Christer och Betty och åker skidor. Har nu inte åkt på över ett år. Ska bli sjukt kul! Längtar så in i norden. Nej nu ska jag ta en bloss och sen kolla på film och somna in. 


Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards