ninapicsi

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Nina - 16 november 2011 15:06

Är inte ens nöjd med bilden men orkar inte leta fram en annan att lägga upp.


       Nu har jag pluggat idrott ett bra tag. Tappade koncentrationen dock... Ska göra ett ryck till och sen åka hem till farmor med Betty. Helt ointressant egentligen, jag vet.... 

Av Nina - 16 november 2011 09:12

Jag som hippie och Cornelia aningen fjortis. Det var en rolig tid det.

Kom och tänka på i sommar när vi ska till Gotland och jobba tillsammans i sisådär 2 månader. Hur ska jag stå ut med dig, kvinna? Du är nog den person jag kan störa mig på mest av allt i hela världen, efter någon dag för mycket med dig  . Hur ska detta gå...? Jaja det blir nog kul det också!  


       Idag och imorn är det resursdagar i plugget så ska studera det jag har rester i(matte......) och det jag känner att jag vill arbeta med. På Fredag bär det av mot Älvsjö för en (för kort) dag på fotomässan. DET ser jag fram emot! Fast vill se ett seminarie lite senare, vilket inte går eftersom jag redan är hemma igen då. Om jag vetat om tiderna tidigare hade jag självklart stannat kvar i Sthlm över helgen för att vara på fotomässan till stängning. Jaja, man kan inte få allt här i världen!

Ovido - Quiz & Flashcards