ninapicsi

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Nina - 14 februari 2012 13:08

Idag är det första alla hjärtansdag som jag firar med någon annan. Någon som jag älskar och är överlycklig med. Jag älskar dig mitt hjärta och vill aldrig förlora dig! Dagen kan inte bli bättre än att få fira den med just dig.   

Av Nina - 14 februari 2012 10:33

 

Gjorde en fotouppgift om ljussättning och dess karaktär igår. Såklart gjorde jag den i sista stund. Skickade in den några timmar innan deadline bara och då har jag ändå haft flera veckor på mig att göra den. Men gjord blev den och nöjd är jag!


Nu sitter jag nervös i skolan. Ska ha redovisning för klassen om språksociologi. Inte varit såhär nervös inför en redovisning sen högstadiet någon gång. Illa! Kanske för att vår powerpoint är tråkig och alla blickar kommer vändas mot personen som talar. Hatar hatar hatar!!!! 


Men men. Idag är det alla hjärtansdag. Älskling kommer och hämtar upp mig i bil efter skolan. Hon har förberett något och jag har inte en aning om vad. Har med mig massor av varma kläder (som hon sa åt mig att ha) och sen hennes present. Hoppas jag inte kommer hem med köldskador eftersom vi tydligen ska vara utomhus.


Hur ska ni fira dagen? :)


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards