ninapicsi

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Nina - 8 juni 2013 17:05

alltvarettmisstag:x

Hoppar du från ett höghus, vet du redan från början att du skadas. Likaså jag. Det finns inget bra utfall för detta, trots det, utsätter jag mig för det. Man kan inte alltid vara smart, men detta är inte rätt läge att sluta tänka. Men "leva som man lär", har jag aldrig hört talas om. Så nu kastar jag mig ut och verkligen hoppas att jag landar mjukt. Men vad är oddsen? -0. 

 

Tryggheten och hatet borde inte gå ihop. Men det gör det. Dumt, korkat och omöjligt borde det vara. Det är det, självklart vet jag det. Men jag kan inte ta goda råd och vända ryggen till, gå åt andra hållet och låtsas som att jag inte bryr mig. För det gör jag, så jag stänger av, och i slutändan bevisar att ni andra hade rätt. 

Ovido - Quiz & Flashcards