ninapicsi

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Nina - 6 november 2013 18:36

     

Representerade min skola på Gymnasiemässan idag. Eller rättare sagt, jag var ballongflicka. Blev sminkad och fick håret fixat i nästan 3 timmar, varav håret var jätte-tuperat och stod åt alla håll & kanter, med heliumballonger fästa med snäre i håret. Så jag sprang runt runt runt med denna fabulösa sminkning och hår som Edward Scissorhands. 

 

Nu sitter här en trött Nina, som ska tvätta av sig allt detta smink, ta en kopp te till Förhäxad och sedan vila ut till imorgon, då jag kör ballongflicka #2.

Av Nina - 6 november 2013 08:06

 

Hittade en Blåmes mitt i en korsning, som inte kunde flyga. Kunde inte lämna den där, så tog upp det och myste lite, innan jag släppte av det på en stubbe bland lite träd och buskar. Hade det varit väldigt fel av mig att ta med den hem? I guess so. Den var dock med tam än mina förra fåglar, vilket förvånade mig lite. Söt var det i alla fall!

Ovido - Quiz & Flashcards