ninapicsi

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Nina - 4 oktober 2011 15:53

 

  S Å   H Ä R   K Ä N N E R   J A G   J U S T   N U  ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! 

FÖRSTÅR NI? NEJ DET FÖR NI INTE! :'''''(


Ska till tandläkaren och borra bort HALVA TANDJÄVELN!!!! Toni skulle åkt till Enköping för att följa med mig och hålla mig i handen när jag panikslaget ligger i tandläkarstolen. MEN NEJ! Hon är sjuk. Känner bokstavligt för att bli påkörden av en bil eller liknande. Detta är inte okej! 


Någon som vill offra sig och följa med mig till tandläkaren? :$ Har tid där kl 17.20 i Enköping. Gråter snart. 

Av Nina - 4 oktober 2011 15:25

  


Sitter nu och har Estetisk kommunikation. Min grupp skulle till Myrorna och försöka få låna en ram eller två. Jag följde dock inte med. Hehe.. Men träffade pappa istället :D

Så himla skönt att bara få krama om honom. Ska träffa honom imorn lite mer odentligt, så att säga. 


Nej nu ska jag köpa lite kaffe, mitt i lektionen sådär bara. Hehe. 


CIAO!

Av Nina - 4 oktober 2011 13:45

Den nya bloggen.

Håller på med ett projekt i skolan där vi ska starta upp en blogg och arbeta med den på olika sätt. Kommer så småningom flytta över min andra "privata" blogg tioll denna. Tror jag. 


Ciao!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards