ninapicsi

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Nina - 8 oktober 2011 16:36

  Har precis fixat mig. Sitter i sängen och funderar på om jag borde få rummet aningen mer i ordning eller om någonting roligare är mer frestande. 


Snart bär det av till Västerås igen. Tjejmiddag nästa! Snabbmatstjejmiddag kanske vi ska kalla det. Pizza. Mmm. Bantingsmat? Vilken tur att man inte går på diet då :D Funderar lite på hur jag tar mig hem i natt. Bussen till centralen, men till Enköping har tåget slutat gå och jag har inte mitt busskort till hands :O Imorn ska jag till Uppsala tidigt också. Mina planeringar vill inte gå ihop, känner jag lite spontant. Kanske sova hos Leyla? Ja men så kanske det blir. 


Förlåt Christer för min inte så bra planering för natten. Om du läser det här vet du vart jag sover. Blir inte kul att förklara det här för föräldrarna sen, känns det som. Vi får ta det som det kommer. 


Nej nu måste jag göra någonting åt mitt rum. I alla fall bädda sängen. Vi säger så. 


CIAO!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards