ninapicsi

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Nina - 21 oktober 2011 20:01

Visste inte vad för bild jag skulle välja så det fick bli en på Per Markus. 


Igår var det sista dagen på gymnasiemässan och jag & Betty drällde runt lite och spelade Wii. Självklart förlorade jag på bowlingen. Fast det var ingen överraskning... Sen lurade kvinnan upp mig på en klättervägg. Då var jag inte så kaxig längre. Fick lite svindel när jag kollade ner. Fast fick mig ett gott skratt när Betty var livrädd på vägen ner. Då började hon bli rädd. Knasigt... Sen blev det bio. Fright Night. Tror jag 1/3 av filmen kollade åt sidan. Hehe, pinsamt. En väldigt bra film dock. 


På Engelskan idag var jag och min lilla grupp ute på stan och gjorde en undersökning ang snabbmat. Det var så sjukt kallt utomhus. Nu åker snart dunjackan fram. Efter plugget var det bara att pallra sig iväg till studiecirkeln. Helt plötsligt blev jag indragen i ett radioprogram, direktsändning. Radio 0171. Länkar när jag vet hur jag ska hitta det. Helt oförberett. 


Nej nu är det Idol. Hejsvejs!


  

Av Nina - 21 oktober 2011 11:48

Fy satan vad jag fryser & är trött. Inte läge att blogga just nu, känner jag. Kommer inte bli något bra. Förlåt..  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards