ninapicsi

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Nina - 17 oktober 2011 20:10

Varför lägger jag ut ett fotografi på en bil i rörelseoskärpa, kan man fråga sig. Svaret är enkelt. Mitt liv rör sig i en otroligt hög hastighet. Allt går så snabbt. Jag vill så mycket. Drömmarna är många! Målen, helt andra. Det skiljer sig som natt och dag.


Jag vet vad jag ska prioritera nu, och vad jag inte tänker lägga min energi på. Tyvärr finns det faktorer som suger energi ur mig, trots min motvilja.


Det fortsätter gå snabbt. Hjärtat slår snabbt och tiden rusar iväg. Nyss vaknade jag. Nu är det snart läggdags igen. För ett litet tag sen gick jag på lågstadiet och tjurade över luciakronan som inte ville fungera. Nu snurrar tankarna kring utbildning, familjen och boende. Saker och ting förändras så otroligt snabbt. Därför känns bloggen lite som min hastighetsmätare. 


 

Av Nina - 17 oktober 2011 09:39

Har inte så mycket bilder på datorn nu. Inte så mycket användbara bilder som inte redan använts. Detta blev lite invecklat, känner jag. Strunt samma, ni förstår säkert








Nu när jag fått betalt för ridstövlarna måste jag komma ihåg att skicka dem till köparen, betala tillbaka Malin min "skuld", och lägga pengarna på något jag behöver. Funderar lite på vad jag ska prioritera. Smink? Smink får det bli. Det behöver jag. Då är det problemet över. Thank good.    


Angående upphovsrätt osv är bilder tagen av mig men det är inte jags om målat den. Tyvärr vet jag inte konstnärens namn.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards