ninapicsi

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Nina - 18 oktober 2011 22:27

Sitter precis efter en hårkur i soffan och kollar på Charlies änglar. Bra serie faktiskt :) Om 17 min slutar det. Då ska lilla jag sova. Ladda inför imorgon. Får inte vara trött på gymnasiemässan när man är JB ambassadör. Jag är dock lite osäker på vart Bombardier arena ligger. Rocklunda tror jag. Någonstans där.. Vi får väl se hur det går. 


Ciao!

Av Nina - 18 oktober 2011 11:40

Tänk vad skönt att sitta inne på ett varmt café och fika i trevligt sällskap. En varm kopp choklad och lugn musik i bakgrunden.


Drömmer mig bort. Sitter och fryser i skolan. Ute regnar det och jag har inget paraply med mig. Snart bär det av till matsalen. Tanken av att jag kommer bli dyngsur får hungern att bli värre och värre. Suck...

Av Nina - 18 oktober 2011 10:47

Vatten. Frysning. Kort slutartid. Dagsljus. Lågt bländarvärde. 

Vatten. Det regnar ute. Blä!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards