ninapicsi

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Nina - 20 oktober 2011 10:26

Har samhäll just nu. Eller....just nu har jag rast. Granska en politker... Det är vad vi är på väg att göra! Tycker arbetet är väldigt kul faktiskt. Precis min grej. Halva lektionen har redan gått. Bara 1 och en halvtimme kvar. Går sjukt snabbt! Sen är det lunch.


Vet inte om jag äter på konserthuset som vanligt eller på Bistron vid Rocklunda. Beror på vad som bestäms. Som ni kanske förstår ska jag vara på gymnasiemässan idag med. Tycker det är kul att stå och snacka med folk. Skulle kunna göra det hur mycket som helst. Om inte alla såg ut som livrädda barn, vill säga. Vilket de flesta gjort hittills. Kanske ser läskig ut med mitt röda hår och mina 180 cm på höjden? Nejdå, vad skriver jag egentligen...? 


Nu ska jag spurta ett varv i skolan, tror jag. Eller inte.  Har bara så sjukt mycket energi idag. Vad ska jag göra av den? På mässan såklart. Dum fråga. 


Hoppas ni får en underbar dag i det härliga höstvädret! 

Kram på er alla!!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards