ninapicsi

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Nina - 5 oktober 2011 17:54

Testar att blogga lite på pappas mobil. Ni ska dock veta att det går väldigt långsamt.Har förresten fått en mp4 av pappas en vän. Väldigt schysst får jag lov att säga! Nej nu ger jag upp. Det här var alldeles för jobbigt. Hej på er.

Av Nina - 5 oktober 2011 09:31

  Sitter i skolan och tänker på hur gott det skulle vara med en kopp kaffe. Mmmm. Skulle ju inte vara helt fel. Eller vad tycker ni?


Var hos tandläkarn igår. Lyckades få tag i Felix som tog sig på bussen i sista minuten från Uppsala --> Enköping för att följa med mig dit. Vi kom lite sent så om vi skulle hinna var jag tvungen att göra det utan bedövning. Borra då. Är spruträdd så det kändes inte helt fel. Förutom att jag blev ännu mer rädd för att jag skulle dö av smärta. Höll kramaktigt i Felix hand under hela tiden. Hehe. Tack för stödet Felix! 


Nu ska jag snart till gymmet och pumpa lite. Tjejen som aldrig gymmar :O Skön idrott vi har. Haha. Nej nu ska jag skriva en utvärdering av konditionsprogrammet jag gjorde för någon vecka sen. 


HEJSVEJS!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards