ninapicsi

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Nina - 14 oktober 2011 11:28

Jag som trodde att Per Markus skulle med mig till farmor idag. Men nej. Eller....jo, han kommer ju imorgon. Fan jag slipper dig inte ändå..! :*

Av Nina - 14 oktober 2011 10:32

    Just nu känns allt stressigt, Jag vet att jag ligger i fas med allt vad gäller skolarbete men ändå känner jag en viss stress. Varför? Jag är väl van att jobba på högvarv och när det inte är så förstår nog inte min kropp det.   


Har svenska. Monie är sjuk så vi har Erik. Erik, sämhällsläraren. Han är bra så det är lugnt. Dock tittar vi på en tråkig film om snabbmatsvanor i USA. Snark....


VIll ha kaffe. Mmmm. Längtar redan till 14.30 då jag ska träffa Ingela. Fika på Brogården. Älskar Brogården. Deras kaffe är gott och det är jätte mycigt där. Mitt stamställe, vad gäller fika. Ska blir trevligt att träffa Ingela. Har inte träffat henne på länge nu. 


Nej nu är rasten slut. Det vankas film... Hoppas ni har det kul. Inte har jag tid att sitta och läsa blogginlägg inte. Njut ni. Gör det!


Hehe. Aggressiv Nina. Är egentligen glad.

Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards