ninapicsi

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Nina - 11 oktober 2011 20:40

Det blir mycket bloggandes idag eftersom jag haft studiedag och en uppgift var att arbeta med bloggen. 


Förutom städningen ni såg tidigare idag, har jag fotograferat i massor. Har fått lite allt möjligt på bild. Blommor, djur, natur, människor, vatten. Träffade Per Markus för lite plåtning. Fick en hel del snygga bilder på karln. Rensat en gång, ska gå igenom dem igen och se vilka som ska sållas bort. 


Nej nu kom jag på en sak!!!! Jag har ju inte kollat in bloggarna jag följer :O  Oupsi! 

Av Nina - 11 oktober 2011 19:21

     

Av Nina - 11 oktober 2011 13:20

    Nu har jag fått nog. Såg damråttorna på golvet. Eftersom jag inte hade någonting bättre för mig, bestämmde jag mig för att dammsuga. Det behövdes ska jag säge er. 


Tänkte att jag skulle fotografera Juni men hon ligger och sover den lilla ungen. Det är kallt i luften, så håller mig inne ett tag till. Vet nämligen inte om jag ska till Västerås eller inte idag. Kan inte bestämma mig och har inte fått svar från konsulten jag (kanske) ska träffa. 


Just nu är det två rörmokare och en människa från värmeverken inne i vårt pannrum/tvättstuga. Jag ska säga er att det är en mini tvättstuga. Mindre än en klädkammare. Fast okej, han från värmeverket står faktiskt utanför. Men ändå. 


Av Nina - 11 oktober 2011 09:41

 Nej man skulle ta och käka lite frukost, så kan man börja fotografera innan solnedgången!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards