ninapicsi

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Nina - 13 oktober 2011 18:55

                Killen på bild 1, 4 och sex är Per Markus, min karl. Den söta blondinen är min kära vän Julia. Hunden är....Cilla eller Lisa. Vet inte vem som är vem och hur det stavas. söt hund i alla fall.


Dagen idag har varit bra, tycker jag! Först hade jag samhällsvetenskap. Till lunch blev det de populära pannkakorna och efter var det egen studietid som jag utnyttjade till att fixa min lilla rest i matte. Nu är jag i fas med allt vad gäller strudier och kan ägna mig åt framliggande pojekt och arbeten. Känns skönt! 


Imorn efter skolan far jag till farmor över helgen. Ska vara hundvakt till Ronja, deras hund, under fredagen. Per Markus kommer dit på lördag och gör mig sällskap. 


Nej men hejsvejs!

Av Nina - 13 oktober 2011 09:56

GRANSKA EN POLITIKER!

Här ska det granskas Moderaterna! Västerås politiker. Detta blir kul!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards