ninapicsi

Alla inlägg den 12 oktober 2011

(?)

Av Nina - 12 oktober 2011 20:06

Hör bebisen skrika. Vad vill den? Vad är det den försöker uttrycka? Förstår inte. Så mycket man inte förstår här i världen. Jaja.


Har redigerat lite bilder, pluggat lite och ätit dillkött. För er intresserade. Det var förresten väldigt gott. 


Ska nog kolla på The tourist nu. Sett en timme av filmen. Orkar inte titta om hela så tar efter där jag slutade. Nu är jag trött. Sov gott!

Av Nina - 12 oktober 2011 08:20

Kommer blir lugnt idag vad gäller bloggandet. Har bara idrott och matte idag så behöver inte ta med mig datorn till skolan. Efteråt ska jag hem till Mikaela och Kerim och se deras nya lya, så är inte hemma förrens ikväll. Vilket innebär väldigt lite bloggande.. Tyvärr.  

Av Nina - 12 oktober 2011 07:50

Ofta känner jag mig annorlunda. Väldigt annorlunda. Att jag skiljer mig från de andra barnen i sandlådan. Som fläcken på bilden. Den fick något de andra inte har. Positivt eller negativt? Det jämnar ut sig. 


  Vad skönt att bara kunna flyga iväg. Som en fågel. Men jag vill inte vara en fågel. De lämnar aldrig sin flock och verkar vara beroende av den. Jag är mer en fjäril. De är mer sig själva, på något sätt. Håller ihop mer i par. Det passar mig, eftersom man också ofta ser dem ensamma. Låter som jag. Någon som har behov av ensamheten.    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards