ninapicsi

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Nina - 22 oktober 2011 23:45

  Idag åkte jag och Per Markus till Västerås för att kolla på ett par byxor till mig och en kofta till honom. Hittade ett par svindyra byxor som frälste mig. Sumpar alla planer jag tänkt denna månad, inklusive David Garett-konserten för dem! De var så bekväma och snygga dessutom. Helt perfekta! Hej sparkonto, here I come. 


Efteråt träffade jag Betty. Satt ute och fikade eftersom det varit sånt underbart väder idag. Träffade Erik, min samhällskunsdkapslärare en snabbis. Mycket trevligt! Sen trallade jag och Betty runt och fördrev tiden lite. Gick ut på en ö och satt vid vatnnet i 2 timmar. Älskar vatten. Saknar Gotland. Där är det mycket vatten.... 


Nu ska jag sova och drömma om Gotland. Sov gott.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards